piątek, 6 września 2013

Witam

Witam wszystkich.

Od jakiegoś czasu bardzo intensywnie interesuję się "egzotycznymi" teoriami naukowymi. Należy do nich tzw "Elektryczny Model Kosmosu". Już jakiś czas temu przetłumaczyłem i zamieściłem na salon24.pl kilka poświęconych mu artykułów. Ale salon24 to blogowisko, gdzie nie można kontrolować wyglądu strony, ani zapewnić szybkiego dostępu do konkretnych postów. Dlatego wybrałem bloggera, żeby mieć pełniejszą kontrolę. Mam nadzieję, że uda mi się przystosować go na tyle, żeby chociaż z grubsza przypominał stronę thunderbolts.info. Będę tu zamieszczał tłumaczenia artykułów z owej strony (dodając przy każdym z nich źródło i pierwotnego autora, of course. Mam nadzieję, że będzie to bogata baza dobrej edukacyjnej wiedzy.

Pozdrawiam serdecznie

Łukasz A. Buczyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz